Madfish57
Just got myself a 2016 Darkhorse with very low klms, upgrading from my HD street 500 so going to be a bit of a shock. Im a mature aged rider, avge skills, prefer longer rides.
Hope to catch up with some fellow Indian rides on the road.
Cheers
Chief Darkhorse, stage 1 pipes, stage 2 cams, arlen ness air, cat delete, pv3 tuner.
Quote 2 0
BigTone
Welcome Madfish
Enjoy the Chief..
Cheers,
Tony
St. Kilda  Victoria
IMRG: 20380071
Current Ride: 2020 Dark Horse Challenger 
Previous Ride: 2015 Roadmaster
Quote 0 0
V-Twin
Welcome Madfish, enjoy your Darkhorse.  
Let's be kind to one another.
Melbourne, Victoria
Quote 0 0
Croc
Hey Madfish57, WA rider also. hmm, wonder if 57 means you have the same birth year as me.  Regardless, enjoy this forum, it is very cool, lots of good information & decent people.  If you head down Kwinana way, give me a hoy.  ðŸ‘
I'm Not Completely Useless . .
I Can Be Used As A Bad Example!

Kwinana W.A.

Ulysses   #48275
IMRG      #100932
Quote 0 0
gc3
Welcome from NSW enjoy your bike.
2019 Metallic Burgundy Road Master, Stage 1 Exhaust with 6 Shooter Tips, Hi-Flow Air Filter, Heel Shifter , added Trunk taillight,  Stage 3 Big Bore Kit with ,Power Vision and custom  Dyno tune. Highway pegs, clear 3m paint protection.
Quote 0 0
OzOldie
Croc wrote:
Hey Madfish57, WA rider also. hmm, wonder if 57 means you have the same birth year as me.  Regardless, enjoy this forum, it is very cool, lots of good information & decent people.  If you head down Kwinana way, give me a hoy.  Ã°Å¸â€˜Â


Kwinana, hey?  We should organise some sort of ride somewhere... maybe...  maybe not...
Quote 0 0
Croc
haha, all good OZ, get  Madfish & we all go cruisin.  Seen a few Indians around the place, but they all seem to do their own thing.  Then again, so do I!
(mind you, I don't suggest Kwinana, I just live here now, not the best riding scenario. hahaha)
I'm Not Completely Useless . .
I Can Be Used As A Bad Example!

Kwinana W.A.

Ulysses   #48275
IMRG      #100932
Quote 0 0
OzOldie
Nah, Kwinana's not great riding, is it. 

Head east into Dwellingup for a nice ride-road.
Or NE up into the Kalamunda hills area. Any of that from Kalamunda down through Roleystone/Karagullen on to Jarradale and on south is great hilly riding area,
Quote 1 0
crash
Welcome Madfish to our forum.  Nice pickup - darkhorse is a nice machine for sure.
Ulysses #30673
IMRG #AU100394
Current: RoadMaster (ebony and ivory)
Highett Victoria Australia
Quote 0 0
Robbo
Hi Madfish
Welcome to the forum, I am also a Perth based Darkhorse rider.
Hope to see you on the road.
2017 Dark Horse  - Stage 2, Rush Pipes

Location - Perth, Western Australia
Quote 0 0
twodogs
Welcome Madfish57
2015 Roadmaster (blood & custard) 
IMRG member #AU100257
Galston, NSW Oz
Quote 0 0
Jollster
Good to have you with us Madfish. Love the DH

Jollster
2017 Thunder Black Scout.
Quote 0 0
Madfish57
Thx for all the comments, looking forward to meeting fellow riders here, I work overseas 6 weeks on and 3 weeks off. Pickup the DH early April and will take a bit of getting used to after the street 500. I am a returning rider after quite a few years away from it but enjoying every minute of it. Im in Ballajura.
Got a list of things to do to the bike, just the basics as listed in "wanted to buy".
Might see me in the shop shelling out a few $$ unless I can pick up some parts on here and yes my username does reflect my year of birth so Im just out for the fun and not the high speed thrills, been ther & done that.
Cheers 
Chief Darkhorse, stage 1 pipes, stage 2 cams, arlen ness air, cat delete, pv3 tuner.
Quote 0 0
Croc
1957 was a good year for Chevies (not so good for Manchester United) and, obviously, many high calibre people were born that year too! ðŸ˜‰
I'm Not Completely Useless . .
I Can Be Used As A Bad Example!

Kwinana W.A.

Ulysses   #48275
IMRG      #100932
Quote 1 0